טבח מחריד בבית כנסת בארה"ב: שמונה נרצחו

שלמה ריזל 2 Comment on טבח מחריד בבית כנסת בארה"ב: שמונה נרצחו

פיגוע ירי מזעזע בארה"ב: חמוש נכנס לבית הכנסת סמוך לשעה 10:00 בבוקר והחל לפתוח באש לעבר המתפללים | שמונה בני אדם נרצחו, בהם שני שוטרים | היורה התבצר בקומה השלישית של בית הכנסת עד לתפיסתו

בית הכנסת בו התבצע הטבח צילום: באדיבות "הפרלמנט הבטחוני"
13:46
28.04.24
מערכת האתר No Comments on משיח, עכשיו! הרב שניאור אשכנזי והרב דב הלפרין בסעודת משיח • צפו

התכניות האחרונות

ארכיון תוכניות

פוסטים אחרונים

תגיות

טבח מזעזע בארה"ב. שמונה הרוגים בפיגוע ירי בבית הכנסת בפיטסבורג שבארה"ב. היורה צעק מוות ליהודים.

היורה, חמוש, פתח באש בבית הכנסת "עץ החיים" בעיר פיטסבורג בפנסילבניה ולפי הדיווחים הרג שמונה בני אדם. רשת CBS דיווחה שלפחות שמונה נהרגו בטבח, בהם שני שוטרים.

החשוד נתפס בתום קרב יריות עם המשטרה. לפני שנתפס התבצר בקומה השלישית של בית הכנסת.

בחשבונותיו ברשת פרסם היורה דברים כנגד נשיא ארה"ב דונלד טראמפ וטען שטראמפ נשלט על ידי יהודים. שעות ספורות לפני הרצח הוא כתב על כך והצהיר על כוונותיו.

הירי בשכונת סקוורל היל בפיטסבורג, שבה יש קהילה יהודית גדולה, היה מעט לפני 10:00 שעון מקומי. תושבי השכונה התבקשו להישאר בבתים. "אל תצאו מהבית עכשיו, זה לא בטוח", אמרה המשטרה המקומית. בעקבות הירי בפיטסבורג מגבירה משטרת ניו יורק את האבטחה מחוץ לבתי כנסת ומוסדות יהודיים בעיר.

שר החינוך והתפוצות, נפתלי בנט, הגיב לאירוע הירי בפנסילבניה ואמר: "מדינת ישראל וממשלת ישראל קיבלו בהלם ובכאב את הדיווחים על המתקפה הנוראית כלפי הקהילה היהודית בפיטסבורג. אנו עוקבים בדאגה אחר הדיווחים ומתפללים שהאירוע יסתיים בהקדם. במקביל, הנחיתי כעת את משרד התפוצות להיערך לסייע לקהילה בכל שרק ניתן. ליבנו עם משפחות ההרוגים והפצועים. יהי זכר הנרצחים ברוך".



2 תגובות

מיין תגובות
  1. 1

    השם ירחם על כל עם ישראל